Αντιδήμαρχοι 2024

«Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Γρεβενών».

Ο Δήμαρχος Γρεβενών

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις των άρθρων 58 & 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της

Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του

άρθρου 68 του Ν. 4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των

Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν. 4623/2019 (Α' 134).

2. Τη διάταξη του άρθρου 89 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, ο οποίος εγκρίθηκε με το άρθρο

πρώτο του Ν. 3463/2006 (ΦΕΚ Α’/ 8-6-2006).

3. Τη διάταξη του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της

Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως ισχύει.

4. Τη διάταξη του άρθρου 61 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της

Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης / Υποχρεώσεις δημάρχου, αντιδημάρχου και μελών

επιτροπών», όπως έχει συμπληρωθεί και ισχύει.

5. Τη διάταξη του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της

Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως έχει συμπληρωθεί και ισχύει.

6. Τις διατάξεις του άρθρου 5 του Ν. 4623/2019 (Ρυθμίσεις θεμάτων Ο.Τ.Α.).

7. Την υπ' αριθ. 28549/16-04-2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση του Υπουργού

Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με

του Ν. 3852/2010», όπως ισχύει.

8. Την υπ’ αριθ. 82/59633/20.08.2019 εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. σχετικά με: «Ορισμός Αντιδημάρχων».

9. Την υπ’ αριθ. 1333/ΑΠ: 110822/27-12-2023 Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών «Περί Ορισμού

Αντιδημάρχων» [ΑΔΑ: ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90].

10. Το γεγονός ότι ο Δήμος εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ. 2 & 2Α του Ν. 3852/2010,

καθώς και του άρθρου 30 του Ν. 5056/2023, και επομένως μπορεί να ορισθούν οκτώ (08) Έμμισθοι και

τρείς (03) Άμισθοι Αντιδήμαρχοι στον Δήμο Γρεβενών.

11. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 της Ελληνικής

Στατιστικής Αρχής για τον Δήμο Γρεβενών, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους

27.541 κατοίκους, (ΦΕΚ 6951/τ.Β’/30-12-2022).

12. Τις διατάξεις του άρθρου 47 του Ν. 4647/2019 με το οποίο προστέθηκε παράγραφος 7 άρθρο 59 Ν.

3852/2010 ως εξής: «Με την απόφαση της παραγράφου 5 και τηρουμένων των προϋποθέσεων του άρθρου

αυτού, μπορεί να ορίζονται άμισθοι αντιδήμαρχοι σε αριθμό που δεν υπερβαίνει το ένα τρίτο του αριθμού των

αντιδημάρχων της παραγράφου 2. Τυχόν κλάσμα στρογγυλοποιείται στην αμέσως επόμενη ακέραια μονάδα, αν

ισούται ή υπερβαίνει το ήμισυ αυτής. Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης

οικονομικής απολαβής και ο αριθμός τους δεν προσμετράται για τον υπολογισμό των θέσεων ειδικών συμβούλων -

συνεργατών, κατά την παράγραφο 1 του άρθρου 163 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών

Υπαλλήλων».

13. Το αριθ. 18.213/21-12-2023 Πρακτικό Ορκωμοσίας των εκλεγέντων Δημάρχου, Δημοτικών

Συμβούλων, Συμβούλων Δημοτικών Κοινοτήτων και Προέδρων Δημοτικών Κοινοτήτων του Δήμου

Γρεβενών.

14. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Γρεβενών (ΦΕΚ 2902/τ.Β’/08-06-2022 – ΑΔΑ: ΨΞΦΞΟΡ1Γ-ΜΓΨ).

15. Την ανάγκη εύρυθμης και αποτελεσματικής λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου για την απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Α. Ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Γρεβενών, με θητεία από: 01-01-2024 / έως: 30-06-2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

1. Τον κ. Σοφοκλή Κυπριτζή καθ' ύλην Αντιδήμαρχο Προγραμματισμού και Διοικητικών

Υπηρεσιών, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Οργάνωση Υπηρεσιών του Δήμου και των Επιχειρήσεων.

Αναβάθμιση των υπηρεσιών μηχανογράφησης του Δήμου.

Προγραμματισμός των παρεμβάσεων για την επίλυση προβλημάτων του Δήμου.

Εποπτεία και έλεγχος των Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου.

Σύνταξη και υπογραφή όλων των μεταβολών του Δημοτολογίου.

Έκδοση πράξεων πρόσληψης ή αλλαγή επωνύμου καθώς και πατρωνύμου - μητρωνύμου από παιδιά που γεννήθηκαν χωρίς γάμο των γονέων τους ή είναι άγνωστων γονέων.

Τον εξελληνισμό ονοματεπωνύμου Ελλήνων του εξωτερικό, ομογενών αλλοδαπών που αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια ή παλιννοστούντων ομογενών που έχουν ελληνική ιθαγένεια.

Εποπτεία, συντονισμός και έλεγχος των λειτουργιών των ΚΕΠ.

Εποπτεία και έλεγχος λειτουργίας της Μαθητικής εστίας του Δήμου Γρεβενών.

Εποπτεία και έλεγχος λειτουργίας των ΚΑΠΗ.

Συνεργασία με τους Προέδρους και τους συμβούλους των Δημοτικών Κοινοτήτων για θέματα οργάνωσης και σχεδιασμού.

Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες του.

Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς του.

Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη

Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία του έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.

Τέλεση πολιτικών γάμων στην Δημοτική Ενότητα Γρεβενών και της Δ.Ε. Ηρακλεωτών.

Κατά τόπον αρμοδιότητες Δ.Ε. Ηρακλεωτών

Έλεγχο λειτουργίας των δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες και λειτουργούν στην Δ.Ε. Ηρακλεωτών.

Διαχείριση και Διοίκηση προσωπικού που εργάζεται στην Δ.Ε. Ηρακλεωτών.

Παρακολούθηση έργων και εργασιών που εκτελούνται στην Δ.Ε. Ηρακλεωτών.

Εποπτεία και έλεγχος για τη διαφύλαξη περιουσιακών στοιχείων του Δήμου εντός της Δ.Ε.

Ηρακλεωτών.

Εποπτεία και μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που έχει διατεθεί στην Δ.Ε. Ηρακλεωτών.

Εποπτεία και έλεγχος των προμηθειών της Δ.Ε. Ηρακλεωτών.

Υπογραφή διοικητικών εγγράφων ρουτίνας, πιστοποιητικών και βεβαιώσεων που εκδίδονται από τις Υπηρεσίες της Δ.Ε. Ηρακλεωτών.

Συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των τοπικών

προβλημάτων της Δ.Ε. Ηρακλεωτών.

Ενημέρωση και εξυπηρέτηση των πολιτών για θέματα της Δ.Ε. Ηρακλεωτών.

2. Τον κ. Ρήγα Σκόδρα καθ' ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Πολεοδομίας και

Πρασίνου, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Εποπτεία και Έλεγχος της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου.

Μελέτη και υλοποίηση έργων και πιο συγκεκριμένα:

α) Αρχιτεκτονικές μελέτες, ενεργειακός και βιοκλιματικός σχεδιασμός, μελέτες ανέγερσης δημοτικών

κτιρίων και διαμόρφωσης κοινόχρηστων χώρων, επιχειρησιακός σχεδιασμός των Τεχνικών

Υπηρεσιών.

β) Κατασκευές και συντηρήσεις δημοτικών κτιρίων, έργα αναπλάσεων κοινόχρηστων χώρων,ανέγερση και συντήρηση σχολικών κτιρίων, συντήρηση και αναβάθμιση ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων,

γ) Κυκλοφοριακός σχεδιασμός, τα θέματα εξυπηρέτησης πεζών και προσβασιμότητας ΑΜΕΑ, Οδοποιία και η οδική σήμανση, η φωτεινή σηματοδότηση, έκδοση κατασκευής δικτύων, έλεγχος κατάστασης οδών για την συντήρηση και την επισκευής τους.

Έλεγχος, συντονισμός και εποπτεία των εργασιών του δημοτικού Ηλεκτροφωτισμού.

Σχεδιασμός και εφαρμογή μεθόδων εξοικονόμησης ενέργειας στις εγκαταστάσεις- κτίρια του Δήμου.

Μελέτη, διαχείριση και εκτέλεση προγραμμάτων οικιστικής και πολεοδομικής ανάπτυξης.

Εποπτεύει και ελέγχει τις εργασίες του Τμήματος Κίνησης Οχημάτων του Δήμου ως προς τα

οχήματα των τεχνικών έργων και το εργατοτεχνικό προσωπικό που εμπλέκεται στα τεχνικά έργα.

Οργάνωση, διαχείριση και εποπτεία της διαδικασίας παραλαβής και εφοδιασμού των οχημάτων τεχνικών έργων με καύσιμα (πετρέλαια, βενζίνες, λιπαντικά) και της εύρυθμης λειτουργίας τους.

Εποπτεία και έλεγχος της Διεύθυνσης Δόμησης του Δήμου.

Έκδοση οικοδομικών αδειών και έλεγχος αυθαίρετων κατασκευών.

Εφαρμογή ρυμοτομικών και πολεοδομικών σχεδίων.

Σύνταξη Πράξεων εφαρμογής και εποπτεία λοιπών πολεοδομικών εφαρμογών.

Εποπτεία και ευθύνη της επέκτασης του σχεδίου Πόλεως Γρεβενών.

Έλεγχος αυθαίρετων κατασκευών.

Τήρηση αρχείου Πολεοδομίας και εποπτείας της γραμματείας της Δ/νσης Δόμησης.

Ευθύνη χρήσης των κοινόχρηστων χώρων του Δήμου.

Οργάνωση δικτύου Wi-Fi και σχεδιασμού κάλυψης σήματος TV και ραδιοφώνου στο σύνολο του Δήμου και των αντίστοιχων αναμεταδοτών και ευθύνη για τη σύνταξη μελέτης για την τοποθέτηση κεραιών κινητής τηλεφωνίας.

Μέριμνα, εποπτεία και σχεδιασμός προγραμμάτων ενεργειακής πολιτικής.

Μέριμνα, εποπτεία και εφαρμογή ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Συνεργασία με Ο.Τ.Α. της χώρας για θέματα σχεδιασμού έργων.

Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει μέτρα και δράσεις που αφορούν τον τομέα της Πολιτικής

Προστασίας.

Συντονίζει μέτρα και δράσεις που αφορούν τον τομέα της Πολιτικής Προστασίας.

Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών και περιστατικών (πυρκαγιές, πλημμύρες, σεισμοί, φυσικές καταστροφές, κ.τ.λ.).

Εποπτεία και Έλεγχος του Τμήματος Συντήρησης Πρασίνου και Διαχείρισης Δασών της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Καθαριότητας του Δήμου.

Συντήρηση, εξωραϊσμός και επαύξηση των υπαίθριων χώρων, των δημοτικών κήπων, των χώρων

πρασίνου σχολικών συγκροτημάτων, των πάρκων και των αλσών, των πλατειών και παιδικών χαρών,

των διαχωριστικών νησίδων, των παρτεριών και δενδροστοιχιών, των πεζοδρομιών με φυτεύσεις, των πρασιών, κ.λ.π..

Κλάδεμα δέντρων, θάμνων, δενδροστοιχιών του Δήμου και την αποκομιδή τους.

Λειτουργία και συντήρηση σιντριβανιών.

Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες του.

Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς του.

Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη

Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία του έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.

Τέλεση πολιτικών γάμων στην Δημοτική Ενότητα Γρεβενών.

3. Τον κ. Χρήστο Χαντέ καθ' ύλην Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Παιδείας και Αθλητισμού, και

του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Α. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ:

Προστασία, προβολή και ανάδειξη των μνημείων, των μουσείων και των αρχαιολογικών και

ιστορικών χώρων της περιοχής, καθώς και τον εν γένει τοπικό πολιτισμό και τα πολιτιστικά αγαθά

του Δήμου.

Οργάνωση, συντονισμός και εποπτεία των πολιτιστικών εκδηλώσεων και εκδηλώσεων του

Δήμου και διάθεση αιθουσών και χώρων του Δήμου σε φορείς ή φυσικά πρόσωπα για την

πραγματοποίηση πολιτιστικών εκδηλώσεων.

Ευθύνη για την εισήγηση, τον σχεδιασμό και τη μέριμνα για την δημιουργία μουσείων και

μνημείων, για την επισκευή και συντήρηση παραδοσιακών και ιστορικών σχολικών κτιρίων και κτιρίων που παραχωρούνται στο Δήμο από τρίτους.

Οργάνωση των εθνικών και τοπικών επετειακών εκδηλώσεων του Δήμου.

Προώθηση των πολιτιστικών ανταλλαγών σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.

Χορήγηση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας Ιδιωτικών Μουσικών σχολών/ Ωδείων, κ.τλ..

Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των χορευτικών τμημάτων και των δημοτικών χορωδιών του Δήμου.

Επιχορήγηση Ν.Π. τα οποία αναπτύσσουν πολιτιστικές δραστηριότητες στη χωρική αρμοδιότητα του Δήμου.

Β. ΠΑΙΔΕΙΑΣ:

Εποπτεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και κάθε άλλο θέμα

παιδείας του Δήμου.

Εποπτεία και συντονισμός της εύρυθμης λειτουργίας των Σχολικών επιτροπών.

Μέριμνα και έγκριση μεταφοράς μαθητών από και προς τα σχολεία φοίτησης καθώς και προς τα σχολεία ειδικής αγωγής.

Τήρηση κανόνων υγιεινής στα σχολικά κτίρια και εποπτεία και οργάνωση των σχολικών

καθαριστριών.

Εποπτεία του προσωπικού φύλαξης των σχολικών κτιρίων.

Μέριμνα για την ίδρυση και την λειτουργία των Βιβλιοθηκών.

Μέριμνα θεμάτων που αφορούν τη δια Βίου Μάθηση.

Γ. ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ:

Εποπτεία, σχεδιασμός και έλεγχος της λειτουργίας και της κατάστασης των Αθλητικών

εγκαταστάσεων του Δήμου.

Οργάνωση, σχεδιασμός και έλεγχος των αθλητικών εκδηλώσεων και της διάθεσης των αθλητικών

εγκαταστάσεων σε φορείς ή φυσικά πρόσωπα.

Ευθύνη για την ανάπτυξη και λειτουργία των προγραμμάτων «Άθληση για όλους».

Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες του.

Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς του.

Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη

Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία του έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.

Τέλεση πολιτικών γάμων στην Δημοτική Ενότητα Γρεβενών & της Δ.Ε. Αγίου Κοσμά.

Κατά τόπον αρμοδιότητες: Δ.Ε. Αγίου Κοσμά

Έλεγχο λειτουργίας των δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες και λειτουργούν στην Δ.Ε. Αγίου Κοσμά.

Διαχείριση και Διοίκηση προσωπικού που εργάζεται στην Δ.Ε. Αγίου Κοσμά.

Παρακολούθηση έργων και εργασιών που εκτελούνται στην Δ.Ε. Αγίου Κοσμά.

Εποπτεία και έλεγχος για τη διαφύλαξη περιουσιακών στοιχείων του Δήμου εντός της Δ.Ε. Αγίου Κοσμά.

Εποπτεία και μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που έχει διατεθεί στην Δ.Ε. Αγίου Κοσμά.

Εποπτεία και έλεγχος των προμηθειών της Δ.Ε. Αγίου Κοσμά.

Υπογραφή διοικητικών εγγράφων ρουτίνας, πιστοποιητικών και βεβαιώσεων που εκδίδονται από

τις Υπηρεσίες της Δ.Ε. Αγίου Κοσμά.

Συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των τοπικών

προβλημάτων της Δ.Ε. Αγίου Κοσμά.

Ενημέρωση και εξυπηρέτηση των πολιτών για θέματα της Δ.Ε. Αγίου Κοσμά.

4. Τον κ. Ιωάννη Ευαγγελόπουλο καθ' ύλην Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών, και

του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Εποπτεία και Έλεγχος των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου.

Υπογραφή χρηματικών ενταλμάτων και των συνοδευόντων αυτά δικαιολογητικών.

Ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Προμηθειών και του σχεδιασμού των διαδικασιών για την κατάρτιση Προγράμματος προμηθειών και τη διενέργεια των αντίστοιχων διαδικασιών και την τήρηση Αρχείου συμβάσεων προμηθειών.

Εποπτεία, διαχείριση και έλεγχος της Ακίνητης περιουσίας του Δήμου.

Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες του.

Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς του.

Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη

Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία του έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.

Τέλεση πολιτικών γάμων στην Δημοτική Ενότητα Γρεβενών & Δ.Ε. Γόργιανης.

Κατά τόπον αρμοδιότητες Δ.Ε. Γόργιανης

Έλεγχο λειτουργίας των δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες και λειτουργούν στην Δ.Ε. Γόργιανης.

Διαχείριση και Διοίκηση προσωπικού που εργάζεται στην Δ.Ε. Γόργιανης.

Παρακολούθηση έργων και εργασιών που εκτελούνται στην Δ.Ε. Γόργιανης.

Εποπτεία και έλεγχος για τη διαφύλαξη περιουσιακών στοιχείων του Δήμου εντός της Δ.Ε. Γόργιανης.

Εποπτεία και μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που έχει διατεθεί στην Δ.Ε. Γόργιανης.

Εποπτεία και έλεγχος των προμηθειών της Δ.Ε. Γόργιανης.

Υπογραφή διοικητικών εγγράφων ρουτίνας, πιστοποιητικών και βεβαιώσεων που εκδίδονται από τις Υπηρεσίες της Δ.Ε. Γόργιανης.

Συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των τοπικών προβλημάτων της Δ.Ε. Γόργιανής.

Ενημέρωση και εξυπηρέτηση των πολιτών για θέματα της Δ.Ε. Γόργιανης.

5. Τον κ. Ιωάννη Λέτσιο καθ' ύλην Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και του μεταβιβάζει τις

παρακάτω αρμοδιότητες:

Εποπτεία και Έλεγχος της Υπηρεσίας Καθαριότητας και του προσωπικού της.

Καθαριότητα οδών, πλατειών, πεζοδρόμων, πάρκων, παρτεριών, οικοπέδων, ελεύθερων και κοινόχρηστων χώρων, αλσών, ποταμών και ρεμάτων.

Εποπτεία, συντονισμός και έλεγχος της αποκομιδής των απορριμμάτων και των ανακυκλώσιμων υλικών.

Διαχείριση και εναπόθεσή υγρών και στερεών αποβλήτων στους προβλεπόμενους νόμιμους χώρους.

Εποπτεύει και ελέγχει τις εργασίες του Γραφείου Κίνησης Οχημάτων ως προς τα οχήματα της καθαριότητας και το εργατοτεχνικό προσωπικό που εμπλέκεται στην καθαριότητα.

Οργάνωση, διαχείριση και εποπτεία της διαδικασίας παραλαβής και εφοδιασμού των οχημάτων καθαριότητας με καύσιμα (πετρέλαια, βενζίνες, λιπαντικά) και της εύρυθμης λειτουργίας τους.

Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες του.

Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς του.

Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη

Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία του έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.

Τέλεση πολιτικών γάμων στην Δημοτική Ενότητα Γρεβενών.

6. Τον κ. Αλέξανδρο Κατσάλη καθ' ύλην Αντιδήμαρχο Εμπορίου, Τουρισμού και

Αδέσποτων Ζώων και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Ευθύνη και έλεγχος υπηρεσιών έκδοσης πάσης φύσης αδειών και προβολής που απαιτούνται για

την λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.

Ευθύνη και οργάνωση λειτουργίας των δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, της

άσκησης εμπορικών δραστηριοτήτων και της χορήγησης σχετικών αδειών.

Ευθύνη του τομέα τουρισμού και προβολής του Δήμου.

Σχεδιασμός για την συμμετοχή του Δήμου και άλλων φορέων τουρισμού στις εκθέσεις.

Ευθύνη της περισυλλογής αδέσποτων ζώων, της ίδρυσης ή βελτίωσης της λειτουργίας των

εγκαταστάσεων καταφυγίου αδέσποτων ζώων, τη νόμιμή καλλιέργεια του φιλοζωικού ενδιαφέροντος

των δημοτών χωρίς τη ρύπανση δημοτικών χώρων, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα

αντικείμενα και τις αρμοδιότητες του.

Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς του.

Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη

Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία του έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.

Τέλεση πολιτικών γάμων στην Δημοτική Ενότητα Γρεβενών.

7. Τον κ. Νικόλαο Τσιμόπουλο καθ' ύλην Αντιδήμαρχο Αγροτικής Ανάπτυξης και

Κοινωνικής Μέριμνας, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Α. Αγροτικής Ανάπτυξης:

Μέριμνα θεμάτων πρωτογενούς τομέα (αγροτικής ανάπτυξης και κτηνοτροφίας).

Ευθύνη προστασίας και διαχείρισης των δημοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων.

Προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων.

Εποπτεία και οργάνωση των προβλεπόμενων από τον Ο.Ε.Υ. Υπηρεσιών, δράσεων και

προγραμμάτων που έχουν ως αρμοδιότητα την κοινωνική μέριμνα και την υγεία των δημοτών.

Ευθύνη και οργάνωση της παροχής διοικητικής εξυπηρέτησης του πολίτη κατ’ οίκον με την

αποστολή υπαλλήλου του Δήμου σε περιπτώσεις ανάγκης λόγω θεμάτων υγείας ή μεγάλης απόστασης από την έδρα του Δήμου.

Εποπτεία και ευθύνη σωστής λειτουργίας των Κοιμητηρίων.

Μέριμνα για την απρόσκοπτη προσέλευση των πολιτών για εξυπηρέτηση σε δημόσιους χώρους.

Την ανάπτυξη και προώθηση του εθελοντισμού για έργα και πρωτοβουλίες κοινωνικής

προστασίας και αλληλεγγύης.

Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες του.

Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς του.

Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη

Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία του έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.

Τέλεση πολιτικών γάμων στην Δημοτική Ενότητα Γρεβενών & Δ.Ε. Βεντζίου.

Β. Κοινωνικής Μέριμνας:

Εποπτεία και οργάνωση των προβλεπόμενων από τον Ο.Ε.Υ. Υπηρεσιών, δράσεων και

προγραμμάτων που έχουν ως αρμοδιότητα την κοινωνική μέριμνα και την υγεία των δημοτών.

Ευθύνη και οργάνωση της παροχής διοικητικής εξυπηρέτησης του πολίτη κατ’ οίκον με την

αποστολή υπαλλήλου του Δήμου σε περιπτώσεις ανάγκης λόγω θεμάτων υγείας ή μεγάλης απόστασης από την έδρα του Δήμου.

Εποπτεία και ευθύνη σωστής λειτουργίας των Κοιμητηρίων.

Μέριμνα για την απρόσκοπτη προσέλευση των πολιτών για εξυπηρέτηση σε δημόσιους χώρους.

Την ανάπτυξη και προώθηση του εθελοντισμού για έργα και πρωτοβουλίες κοινωνικής

προστασίας και αλληλεγγύης.

Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες του.

Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς του.

Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη

Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία του έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.

Τέλεση πολιτικών γάμων στην Δημοτική Ενότητα Γρεβενών.

Γ. Κατά τόπον αρμοδιότητες: Δ.Ε. Βεντζίου

Έλεγχο λειτουργίας των δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες και λειτουργούν στην Δ.Ε. Βεντζίου

Διαχείριση και Διοίκηση προσωπικού που εργάζεται στην Δ.Ε. Βεντζίου

Παρακολούθηση έργων και εργασιών που εκτελούνται στην Δ.Ε. Βεντζίου

Εποπτεία και έλεγχος για τη διαφύλαξη περιουσιακών στοιχείων του Δήμου εντός της Δ.Ε.

Βεντζίου

Εποπτεία και μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που έχει διατεθεί στην Δ.Ε. Βεντζίου

Εποπτεία και έλεγχος των προμηθειών της Δ.Ε. Βεντζίου

Υπογραφή διοικητικών εγγράφων ρουτίνας, πιστοποιητικών και βεβαιώσεων που εκδίδονται από τις Υπηρεσίες της Δ.Ε. Βεντζίου

Συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των τοπικών

προβλημάτων της Δ.Ε. Βεντζίου

Ενημέρωση και εξυπηρέτηση των πολιτών για θέματα της Δ.Ε. Βεντζίου.

8. Τον κ. Κωνσταντίνο Λέτσιο (Άμισθη Αντιδημαρχία) καθ' ύλην Αντιδήμαρχο Ορεινών

Κοινοτήτων και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Έλεγχος καλής και αποδοτικής λειτουργίας των δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες και λειτουργούν στις Ορεινές κοινότητες.

Διοίκηση και διαχείριση του προσωπικού που εργάζεται στις Ορεινές κοινότητες.

Υπογραφή των βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και διοικητικών εγγράφων ρουτίνας που εκδίδονται από τις Υπηρεσίες των Ορεινών κοινοτήτων.

Εποπτεία και έλεγχος για τη διαφύλαξη περιουσιακών στοιχείων του Δήμου εντός των Ορεινών κοινοτήτων.

Παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και εργασιών που εκτελούνται στις Ορεινές κοινότητες.

Μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που έχει διατεθεί στις Ορεινές κοινότητες.

Έλεγχος των προμηθειών των Ορεινών κοινοτήτων.

Συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση προβλημάτων εντός των Ορεινών κοινοτήτων.

Ενημέρωση και εξυπηρέτηση των πολιτών για τα θέματα των Ορεινών κοινοτήτων.

Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες του.

Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς του.

Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη

Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία του έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.

Τέλεση πολιτικών γάμων στις Ορεινές κοινότητες & της Δ.Ε. Θ. Ζιάκα.

Κατά τόπον αρμοδιότητες: Δ.Ε. Θεοδώρου Ζιάκα

Έλεγχο λειτουργίας των δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες και λειτουργούν στην Δ.Ε. Θ. Ζιάκα.

Διαχείριση και Διοίκηση προσωπικού που εργάζεται στην Δ.Ε. Θ. Ζιάκα.

Παρακολούθηση έργων και εργασιών που εκτελούνται στην Δ.Ε. Θ. Ζιάκα.

Εποπτεία και έλεγχος για τη διαφύλαξη περιουσιακών στοιχείων του Δήμου εντός της Δ.Ε. Θ.Ζιάκα.

Εποπτεία και μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που έχει διατεθεί στην Δ.Ε. Θ. Ζιάκα.

Εποπτεία και έλεγχος των προμηθειών της Δ.Ε. Θ. Ζιάκα.

Υπογραφή διοικητικών εγγράφων ρουτίνας, πιστοποιητικών και βεβαιώσεων που εκδίδονται από τις Υπηρεσίες της Δ.Ε. Θ. Ζιάκα.

Συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των τοπικών προβλημάτων της Δ.Ε. Θ. Ζιάκα.

Ενημέρωση και εξυπηρέτηση των πολιτών για θέματα της Δ.Ε. Θ. Ζιάκα.

Β. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου:

Β1. Του κ. Σοφοκλή Κυπριτζή τις αρμοδιότητες αυτού ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Νικόλαος

Τσιμόπουλος και το αντίστροφο.

Β2. Του κ. Ρήγα Σκόδρα τις αρμοδιότητές αυτού ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Χρήστος Χαντές και το αντίστροφο.

Β3. Του κ. Ιωάννη Λέτσιου τις αρμοδιότητες αυτού ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κωνσταντίνος Λέτσιος και το αντίστροφο.

Β4. Του κ. Ιωάννη Ευαγγελόπουλου τις αρμοδιότητες αυτού ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αλέξανδρος Κατσάλης και το αντίστροφο.

Γ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σοφοκλής Κυπριτζής, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Ιωάννη Ευαγγελόπουλο.

Δ. Οι ανωτέρω, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ε. Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα του νομού ή σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού, να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Γρεβενών, καθώς και στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

Ο Δήμαρχος Γρεβενών

Κυριάκος Ταταρίδης




ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ - ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ














Παλαιοντολογικό Μουσείο Μηλιάς

Χιονοδρομικό Βασιλίτσας


Πλατεία Ελευθερίας Γρεβενά